خبرگزاری کار ایران

افزایش یک و نیم برابری متقاضیان غُرف مواد پروتئینی در میادین میوه و تره بار

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۰۶۸

جلسه شورای واگذاری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با حضور افشین حبیب‌زاده، عضو و نماینده ناظر شورای اسلامی شهر تهران بر این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ معاون بازرگانی و امور اقتصادی این سازمان از افزایش حدود یک و نیم برابری متقاضیان غُرف مواد پروتئینی میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: در این جلسه با حضور عضو محترم شورای شهر برگزار شد، اسناد و شرایط متقاضیان اماکن عرضه مرغ و تخم مرغ، گوشت قرمز بسته‌بندی شرکتی، گوشت قرمز قطعه‌بندی و بسته‌بندی در محل، انواع فرآورده‌های گوشتی (سوسیس، کالباس، همبرگر و ...)، انواع قارچ خوراکی و جوانه‌ها، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

حسین اعرابی با اعلام اینکه ۶۳ درصد متقاضیان را اشخاص حقوقی و ۳۷ درصد را افراد حقیقی تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: به ترتیب، استان‌های تهران، گلستان و همدان، اردبیل و البرز، بیشترین متقاضیان برای غُرف مواد پروتئینی را تشکیل دادند.

گفتنی است، تمامی میادین و بسیاری از بازارهای میوه و تره بار، علاوه بر غرفه‌های عرضه میوه و تره بار، دارای اماکن عرضه انواع مواد پروتئینی از جمله گوشت گوسفند، گوشت گوساله، گوشت مرغ، تخم مرغ، فرآورده‌های گوشتی و نیز قارچ و جوانه‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز