خبرگزاری کار ایران

اخطار و هشدار به آذربایجان و ارمنستان برای شلیک گلوله به خاک ایران

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۰۲۸

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اصابت تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران، گفت: مرزبانان ما هم طبق وظیفه‌ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنها نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته اند.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در حاشیه بازدید از واحد های مرزی استان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در منطقه‌ای هستیم که مابین کشور آذربایجان و ارمنستان به هردلیلی مناقشه رخ داده و ما آرزو داریم این موضوع به زودی به پایان برسد و ملت هر دو کشور آسوده باشند و امنیت و آرامش در منطقه برقرار شود.

وی با بیان اینکه حدود ۹ روز است که دو کشور در منطقه در حال جنگ هستند و ما برای انسان هایی که کشته شدند، ناراحت هستیم، گفت: در این تبادل آتش، تعدادی از گلوله توپ ها و راکت های آنها به صورت‌ سهوی به خاک ما اصابت کرده و مرزبانان کشور ما هم طبق وظیفه ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنها نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته اند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مقرر شده زاویه تیر اندازی دو طرف اصلاح شود، تصریح کرد: کشاورزان، کارگران و مرزنشینان در منطقه فعال هستند و همچنین مرزبانان ما با هوشیاری، آرایش لازم را اتخاذ و رصد و اشراف کامل بر مرزها دارند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی گفت: در منطقه مرزی،یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز