خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر سرعت بخشیدن به رفع موانع اجرایی قطار حومه‌ای شرق و غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۰۱۶

استاندار تهران با اشاره به لزوم توسعه حمل و نقل بر ضرورت سرعت بخشیدن به رفع موانع اجرایی قطار حومه‌ای شرق و غرب استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به رفع موانع اجرایی قطار حومه شهر و استان اظهار داشت: قطار حومه ای در حوزه قرچک مشکلاتی در داودآباد و محمدآباد دارد که در مورد داودآباد پیمانکار انتخاب شده و در مورد محمدآباد راه‌آهن مکلف شد نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند.

وی ادامه داد: در ورامین مشکلی وجود ندارد و در پیشوا نیز مشکل پل قلعه سین و معارضینی وجود دارد که مقرر شد جهت حل و فصل آن اقدامات لازم پیگیری شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در غرب استان تهران هم اتفاقات خوبی افتاده پل تولید گران و زیر گذر آن انجام شده، البته چهار بانده کردن قطار تهران به لشگری و سپس شهر قدس ضروری است تا بسیاری از مشکلات حمل و نقل را رفع کند.

محسنی بندپی همچنین گفت: در مورد مشکل توقفگاه ها در نصیرشهر، گلستان و نسیم شهر نیز مقرر شد از طریق فرمانداری و شهرداری کمک لازم انجام شود و خط انتقال آب نیز به عنوان مشکل اساسی قطار حومه ای اسلامشهر نیز نیازمند برگزاری جلسه با حضور دفتر فنی، آب منطقه و فرمانداری اسلامشهر است که باید به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز