خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس؛

افتتاح دو واحد آموزشی در گلباف کرمان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۹۳۱

مدارس ۶ کلاسه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و ۳ کلاسه حضرت معصومه سلام‌الله علیها در گلباف کرمان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مهرالله رخشانی‌مهر درآیین افتتاح این مدارس از بهره‌برداری از بیش از یک هزار کلاس درس تا پایان سال جاری در استان کرمان خبر داد.

وی بابیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان کمتر از میانگین کشوری است، گفت: با توجه به وجود پروژه‌های آموزشی در دست‌ساخت در استان کرمان سرانه فضای آموزشی استان تا پایان سال جاری به متوسط کشوری می‌رسد.

بر پایه این گزارش مدرسه ۳کلاسه حضرت معصومه سلام‌الله علیها با زیربنای ۵۰۰مترمربع بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی به بهره‌برداری رسید.

همچنین مدرسه ۶کلاسه آیت‌الله امام خامنه‌ای گلباف نیز با زیربنای۸۰۰مترمربع بااعتباری بالغ‌بر۵میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افتتاح شد.

گفتنی است،رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از پروژه‌های در حال ساخت شهید حسین پور جعفری و دبستان شهید بهشتی گلباف بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز