خبرگزاری کار ایران

بیانیه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک به مناسبت هفته ملی کودک

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۸۰۵

مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک به مناسبت هفته ملی کودک بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

کودکان و نوجوانان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت ایران اسلامی به لحاظ ویژگی‌ها و خصوصیات روحی و جسمی علاوه بر حمایت‌های عمومی مورد توجه ویژه هستند. در حقیقت آینده هر ملت بستگی به چگونگی رشد و تعالی کودکان و نوجوانان دارد. اینکه گفته ‌می‌شود کودکان امروز مدیران فردای کشورند سخنی حکمت آمیز است و بر همین مبنا هر میزان هزینه برای سلامت، رفاه، آموزش، تأمین اجتماعی و تربیت این بخش از جمعیت صورت گیرد در واقع نوعی سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می‌شود.

فرارسیدن هفته ملی کودک، فرصتی است برای یادآوری جایگاه حقوق کودکان و نوجوانان؛ این پیام آوران کوچک آشتی، مهربانی و راستی و فرصتی است تا یکبار دیگر به یاد بیاوریم در کنار ما انسان‌های معصوم و کوچکی زندگی می‌کنند که آینده آنها در گرو تصمیم گیری‌های امروز ماست که وظیفه داریم همواره در جهت ارتقاء حقوق آن‌ها تلاش نماییم.

مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک امیدوار است در پرتو توجه به حقوق و مصلحت عالیه کودکان، با ایجاد فضایی با نشاط، برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی، تبیین خواسته‌های کودکان و افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به حقوق آنان، زمینه ای برای تجربه آینده ای روشن‌تر در جهت حمایت همه جانبه از حقوق کودکان فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز