خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج/ بارش باران در محورهای مواصلاتی ۶ استان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۴۵۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از بارش باران در محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. 

او درباره وضعیت جوی محورهای کشور گفت: محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند. در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس سنگین است. 

سرهنگ رحمانی گفت: محور چالوس (حد فاصل دزدبن تا هزارچم) واقع در استان مازندران، تا ۳۰ مهرماه، از ساعت ۲۱ الی ۶ صبح روز بعد، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز