خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۳۱۳ مرکز بهداشتی روستایی و عشایری

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۳۷

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه ر مناطق روستایی هر ماه حدود ۱۰۰پروژه یا افتتاح کردیم و یا به تعمیر و تجهیز آن پرداختیم از افتتاح ۳۱۳ طرح بهداشتی در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رییسی در مراسم افتتاح ۳۱۳ طرح بهداشتی درمانی روستایی در استان فارس به مناسبت روز ملی روستا و عشایر گفت: در دولت تدبیر و امید یکی از ماندگار ترین طرح‌ها در حوزه سلامت رخ داد.

وی ادامه داد: از ماه‌های ابتدایی دوره ریاست جمهوری آقای روحانی تنها در مناطق روستایی هر ماه حدود ۱۰۰پروژه یا افتتاح کردیم و یا به تعمیر و تجهیز آن پرداختیم.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به خانه‌‌های بهداشت روستایی تصریح کرد: در حال حاضر برای جمعیت ۲۲ میلیونی روستا و عشایر هیچ روستای هزار نفر جمعیتی نداریم که یک خانه بهداشت نداشته باشد.

رییسی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۰۰ خانه بهداشت عشایری دیگر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان دولت تدبیرو امید همه عشایر از خانه بهداشت عشایری برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: این عدالت در سلامت در دنیا بی‌نظیر است. روستاییان و عشایر هم از امکانات استانداردی که همه مردم کشور استفاده می‌کنند، برخوردارند. در استان فارس پیش از سال ۹۲ بودجه عمرانی عشایر ۵ میلیارد بود که اکنون بیش از شش  برابر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز