خبرگزاری کار ایران

امنیت مطلوب در ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۲۸۶

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امنیت مطلوب در سراسر حوزه استحفاظی پلیس راه آهن کشور حاکم است، گفت: هوشمندی، هوشیاری و اقدام به موقع از سوی کارکنان، امری ضروری برای ارتقاء امنیت عمومی است.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" در حاشیه نشست تخصصی معاونان و روسای ۲۲ یگان تابعه پلیس راه آهن کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و شهدای مظلوم نیروی انتظامی که در جای جای این کشور برای برقراری امنیت جان فشانی کردند، گرامی داشت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خطاب کرده اند، افزود: این بیان حکیمانه معظم له نشانگر حجم انبوه ماموریت ها و تلاش ایثارگونه کارکنان در جای جای ایران اسلامی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی در سختی ها و ناملایمتی ها به دور از کانون گرم خانواده برای تامین آسایش و امنیت این مرزو بوم شبانه روزی تلاش می کنند.

وی افزود: در حال حاضر امنیت ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی به شکل مطلوبی تامین شده است و سالانه ۳۰ میلیون مسافر و ۵۰ میلیون تن بار با تدبیر و تلاش مومنانه و مجاهدانه مدیران و کارکنان پلیس راه آهن در سراسر میهن اسلامی در امنیت کامل جا نمایی می شوند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سیاست های کلان نیروی انتظامی و اولویت های پلیس پیشگیری، راه آهن حوزه‌ مهم و بسیار حساس قلمداد می شود، ادامه داد: این رویکرد باعث شده است تا در حال حاضر بستری ایمن و امن در این ناوگان فراهم شود به گونه‌ای که این پلیس تخصصی در موضوع جلوگیری از قاچاق کالا و ارز نیز اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و از کارنامه عملکرد موفقی برخوردار است.

سردار معصوم بیگی بر لزوم حفظ هوشیاری و اقدام به موقع برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی از سوی کارکنان پلیس راه آهن تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت وجودی پلیس راه آهن و ماموریت های تخصصی آن بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های ماموران پلیس راه آهن این است که هم ضابط عام و هم ضابط خاص محسوب می شوند این اهمیت در نوع خود ایجاب می کند تا کارکنان پلیس راه آهن به صورت مستمر از آموزش های حین خدمت برخوردار باشند تا همچنان در مقوله کشف جرم و تامین امنیت صنعت حمل و نقل ریلی همچنان سرآمد باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی در خاتمه با قدردانی از تدابیر و تلاش ارزنده سردار "حشمت اله ملکی"؛ فرمانده پلیس راه آهن کشور در برقراری نظم و امنیت پایدار در حوزه صنعت ریلی کشور و راه اندازی سامانه پایش الکترونیکی، برای کارکنان و خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی و تاکید کرد: حفظ راه و رسم شهدا نیازمند عزم جدی و تلاش شبانه  روزی است تا مدیون خون شهدای والا مقام نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز