خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها از سوی سازمان بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۲۶۱

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از تسویه مطالبات فروردین و اردیبهشت سال جاری موسسات دولتی دانشگاهی طرف قرارداد و پرداخت علی الحساب خرداد ماه در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی ناصحی، در خصوص آخرین وضعیت پرداختی مطالبات سال ۹۸ مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد، گفت: مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی تا آذرماه تسویه و علی الحساب دی ماه نیز پرداخت شده است. بنابراین مانده مطالبات سازمان در این بخش حدود ۲.۵ ماه است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه مطالبات سال ۹۸ سطح یک روستاییان از محل اعتبارات صندوق سازمان تسویه شده و یک‌ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز معادل اعتبارات اختصاص یافته از وزارت بهداشت پرداخت شده است، افزود: مطالبات موسسات غیردولتی دانشگاهی شامل موسسات خیریه، خصوصی، غیردولتی و.... در داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها به میزان ۱۱ ماه پرداخت شده و مطالبات سایر موسسات شامل مطب‌ها، موسسات پاراکلینیک، پرتو پزشکی و... نیز مطالبات پزشکان خانواده شهری تسویه شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به پرداخت مطالبات سال ۹۹ توسط بیمه سلامت گفت: مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی برای فروردین و اردیبهشت ماه تسویه و علی الحساب خردادماه نیز پرداخت شده است، همچنین علی الحساب مطالبات سطح یک روستاییان از محل اعتبارات صندوق سازمان تا شهریورماه  و از محل یک‌ درصد مالیات بر ارزش افزوده معادل اعتبارات اختصاص یافته از وزارت بهداشت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات موسسات غیردولتی دانشگاهی برای داروخانه، بیمارستان ها و سایر تا تیرماه پرداخت شده است و علی الحساب پزشک خانواده شهری تا مردادماه پرداخت شده و بزودی علی الحساب تا شهریورماه نیز پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، ناصحی افزود: مطالبات درحوزه نسخه الکترونیک نیز به میزان ۹۰ درصد علی الحساب مردادماه پرداخت شده و پرداخت علی الحساب شهریورماه نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز