خبرگزاری کار ایران

با هدف پاسخگویی به پرسش مهر۱۴۰۰-۱۳۹۹ ابلاغ شد؛

شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۵۵

باهدف پاسخگویی به پرسش مهر۱۴۰۰-۱۳۹۹، شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا،‌ بیست و یکمین پرسش مهر مطرح‌شده با عنوان "فرزندانم، برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید؟" از طرف رئیس‌جمهور مطرح شد.

در راستای تأکید بر استمرار اجرای پرسش مهر باهدف ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری که در سطح دانش آموزان سراسر کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور و فرهنگیان و کارکنان آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود، بر همین اساس شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر اساس این شیوه‌نامه، عناوین و رشته‌های این فراخوان درزمینه‌های فرهنگی (رسانه و فضای مجازی، ادبی) و هنری (تجسمی، نمایشی - فیلم کوتاه و آوایی) می‌باشد و تمام دانش آموزان دختر و پسر در همه دوره‌های تحصیلی به‌جز دوره اول ابتدایی و معلمان کلیه دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش‌وپرورش ، همکاران فرهنگی و معلمان مدارس غیردولتی که در سال جاری شاغل هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

شایان‌ذکر است دانش آموزان و فرهنگیان می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق سامانه در قالب رشته‌ها و گرایش‌های مختلف این جشنواره با خلق آثار فرهنگی و هنری تا ۳۰ آذر ۹۹ به سؤال رئیس‌جمهور پاسخ دهند. کنگره ملی بیست‌ویکمین پرسش مهر در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز