خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته‌های کنترل حرکت زائران از مبدا در نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۲۵

فرمانده مرزبانی ناجا از تشکیل کمیته‌های کنترل حرکت زائران از مبدا توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در جلساتی که با مرزبانان بدره کشور عراق داشتیم، از تعامل و همکاری آنان در این زمینه قدردانی و بر اجرای گشت های مشترک در نوار مرزی برای تأمین امنیت مرزهای مشترک تأکید شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان ایلام، به اتفاق هیئتی از انتظامی و مرزبانی استان، با قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار ایلام - دیدار و درباره لغو مراسم اربعین سال ۹۹ و آخرین تدابیر اتخاذی بحث و گفت و گو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مرزهای استان ایلام و هماهنگی های به عمل آمده با کشور عراق در خصوص لغو مراسم اربعین، گفت: همه ما موظف هستیم به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک بگویم و مراسم زیارت اربعین را به دلیل همه گیری و شیوع ویروس منحوس کرونا در منازل برگزار کنیم.

گودرزی ادامه داد: در جلساتی که با مرزبان بدره کشور عراق داشتیم، از تعامل و همکاری آنان در این زمینه قدردانی و بر اجرای گشت های مشترک در نوار مرزی برای تأمین امنیت مرزهای مشترک تأکید شد.

وی با بیان اینکه تاکید بیشتر ما بر این است که کنترل ها باید از مبدا صورت گیرد، خاطرنشان کرد: کمیته های مختلف در قرارگاه اربعین فعال شده اند. همه سیستم های ناجا اعم از آگاهی، راهور و غیره در این خصوص پای کار هستند. استان های مرزی درخواست پهپاد و بالگرد کرده اند که سیستم پایش هوایی برای تقویت مرزها فرستاده ایم و امیدواریم این موضوع هم به خوبی به پایان برسد.

 سلیمانی دشتکی - استاندارایلام - نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروهای مرزبانی در مرزها و نیروی انتظامی با کنترل معابر متصل به مرزهای غربی مدیریت مطلوبی داشتند، اظهارکرد: بزرگترین معضل برقراری نظم تردد زوار و امنیت مرزها زائران غیرمجاز هستند که باید ویژه کنترل شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، استاندار استان ایلام تأکید کرد: همه وظیفه داریم منویات مقام معظم رهبری در این خصوص را بپذیریم و زیارت اربعین را در منازل برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز