خبرگزاری کار ایران

پایانه‌های مرزی با عراق مسدود است/ هموطنان به مرزها مراجعه نکنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۱۸

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه بنا به تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا پایانه‌های مرزی ایران با عراق مسدود است، گفت: هموطنان به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش ایلنا، سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و برابر تصمیم ستاد برگزاری مراسم اربعین و اعلام رسمی کشور عراق مبنی بر عدم صدور روادید، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی امسال برگزار نخواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان ضمن اشاره به مسدود بودن پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با کشور عراق بیان داشت: امسال پایانه های مرزی شلمچه و چذابه پذیرای هیچ زائری نخواهد بود.

سردار صالحی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی برای پیشگیری از حضور زائران و تجمعات احتمالی در مبادی ورودی استان و شهرستان‌های خرمشهر و دشت آزادگان در پایانه‌های مرزی مستقر هستند و برابر تمهیدات اتخاذ شده کلیه مبادی ورودی استان با نظارت مستمر توسط عوامل پلیس راه و انتظامی پایش و رصد قرار می گیرند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: روزهای گذشته تعدادی از هموطنان عزیز از طریق مبادی ورودی شهرهای استان خوزستان قصد مراجعت به پایانه های مرزی را داشتند که پس از شنیدن صحبت های ماموران پلیس از ادامه حضور انصراف و به شهرهای خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خوزستان از همه مشتاقان زیارت کربلای معلی خواست: همانند گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته و در راستای عمل به قانون و حفظ سلامت خود و دیگران هموطنان از حرکت به سمت مرزهای شلمچه و چذابه خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز