خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان تعزیرات به مناسبت هفته نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۰۹

رئیس سازمان تعزیرات با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، فرا رسیدن این هفته را به نیروهای خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، متن پیام جمال انصاری؛ معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

رهبر معظم انقلاب: نیروی انتظامی باید اقتدار، عزت نفس و رحمت و مهربانی داشته باشد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم،

سیزدهم مهرماه مصادف با روز نیروی انتظامی، فرصتی است برای قدردانی از ایثار، تلاش خستگی ناپذیر و تجلیل از سبزپوشان سپید دل که زمینه ساز امنیت و سلامت جامعه شده‌اند و در گمنامی و بی‌نشانی آرامش و امنیت شهرها را مدیون و مرهون فداکاری آنان هستیم.

نیروی انتظامی با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و نامش در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری بزرگ مردانی است که جان بر کف با توکل به خداوند متعال برای آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

اینجانب ضمن بزرگداشت هفته مقدس نیروی انتظامی از تلاش‌های بی شائبه شما حماسه سازان پیروز در برپایی عدالت و از بین بردن ریشه‌های ظلم و فساد صمیمانه قدردانی نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، برای شما و نیروهای خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق روز افزون از درگاه خداوند منان را مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز