خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی وضعیت آب وهوای کشور

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۰۹

مدیر کل دفتر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گزارش پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور را اعلام کرد.

«صادق ضیائیان» مدیر کل دفتر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به بارش باران در برخی نقاط کشور گفت: با سیستم بارشی فعالی که در کشور وجود دارد، امروز در شمال غرب و همچنین در استان‌های ساحلی دریای خزر انتظار داریم طی امروز (13 مهر) و فردا (14 مهر) بارش‌هایی را در این مناطق داشته باشیم.

وی ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و استان زنجان امروز بارش شدیدتری نسبت به سایر نقاط دارند و همچنین برای فردا هم نیمه‌ی شمالی آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و کردستان بارشی بیشتر از سایر نقاط را تجربه می‌کنند.

ضیائیان بیان کرد: برای روز سه شنبه، نیمه‌ی شمالی آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، گلستان، مازندران و همچنین در ارتفاعات شمالی و شمال شرق استان تهران میزان بارش بیشتر از سایر نقاط خواهد بود و امکان خطر از نظر جاری شدن روان آب‌ها و آب گرفتگی در این مناطق وجود دارد.

وی در مورد وضعیت تهران افزود: امروز هم همانند دیروز بارش پراکنده‌ای در سطح و ارتفاعات خواهیم داشت و همینطور برای فردا و پس فردا هم به همین شکل بارندگی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز