خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هشدار پلیس به اصنافی که محدودیت‌های یک هفته‌ای را رعایت نکنند/ مردم تخلفات را از طریق ۱۱۰ گزارش کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۵۳

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ پلیس ضمن هشدار به اصنافی که محدودیت‌های یک هفته‌ای را رعایت نکنند، تاکید کرد که مردم تخلفات را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

«سرهنگ نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای برخی اصناف در تهران درباره برخورد با مراکز متخلف گفت: اصناف، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و ... اگر در این مدت که ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت اعلام کرده است، فعالیت کنند ما نظارت کرده و با آنها برخورد خواهیم کرد. مردم نیز می‌توانند از طریق ۱۱۰ این تخلفات را به ما اعلام کنند، ما نیز مراجعه می‌کنیم و اگر صحت داشته باشد، قطع به یقین برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: گشت‌های نظارتی تطبیقی ما به همراه اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، تعزیرات، وزارت بهداشت و نمایندگان دادستانی فعال است. اگر مواردی را مشاهده کنیم، قطعا برخورد خواهیم کرد. پلیس به عنوان پشتیبانی کننده انتظامی در کنار این گشت‌ها حضور دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: البته مردم و اصناف همکاری لازم را با ما دارند و زمانی که محدودیت فعالیت از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌شود، بیش از ۹۹ درصد اصناف، آموزشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها و ... همراهی لازم را با دارند. مابقی نیز ممکن است که مجوز قانونی نداشته باشند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اصنافی که با محدودیت همراه هستند، اگر محدویت‌ها را رعایت نکنند، به مدت یک ماه تعطیل خواهند شد.

وی درباره نظارت بر تعطیلی زبانسراها، مراکز فنی و حرفه‌ای و سایر آموزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: ما به صورت کتبی به آموزشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای که بعضا از آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای مجوز هستند، اعلام کرده‌ایم که آنها نیز به همه آموزشگاه‌های تحت پوشش‌شان اعلام کنند که به مدت یک هفته تعطیل هستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: چنانچه این مراکز نیز در این مدت باز باشند ما براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز