خبرگزاری کار ایران

دلایل لغو مجوز فعالیت روزانه خودروهای سنگین

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۱۵۲

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: برای دارندگان خودروهای سنگین ضوابطی جهت تردد بیشتر در شهر تعیین شد، اما چون این ضوابط رعایت نشد، مجوز افزایش فعالیت در روز آنها هم ملغی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی گفت: تردد خودرو‌های سنگین در کلانشهر تهران مبتنی بر ضوابطی است که مصوب شورای ترافیک شهر تهران بوده که بر اساس آن، محدوده ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح برای فعالیت این خودرو‌ها تعیین شده است.

وی ادامه داد: مشکل این تردد‌ها از جایی شروع شد که اصناف فعال در حوزه خودرو‌های سنگین اعلام کردند این بازه زمانی برای فعالیتشان کافی نبوده و برخی طرح‌های آن‌ها زمان بیشتری برای حمل برخی لوازم و ابزار‌های مورد نیاز می‌طلبد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این اصناف با راهنمایی و رانندگی شهرتهران توافقنامه‌ای بر همین مبنا امضا کردند که طی آن به رعایت شروطی برای ادامه فعالیتشان طبق درخواستی که داشتند ملزم شدند.

او تاکید کرد: مجهزتر کردن خودروها، نصب سیستم‌های ایمنی پیشرفته، نصب سامانه نظارتی و "جی پی اس" خودرو، تمرکز بر معاینه دقیق فنی از جمله شروط طرح شده بود که متاسفانه دارندگان خودرو‌های سنگین با رعایت نکردن موارد باعث لغو توافقنامه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز