خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۰۴۷

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در ۷ ایستگاه کنترلی توسط ماموران پلیس راه استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در کشور، امسال راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به جهت پیشگیری از اپیدمی این بیماری منحوس برگزار نمی شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام  افزود: کلیه مبادی ورودی و خروجی محورهای ۵ گانه استان در ۷ ایستگاه کنترلی تحت نظارت پلیس راه استان قرار گرفته و اجازه تردد به خودروهای حامل زائران که قصد تردد به مرز مهران را دارند داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری هیچ گونه برنامه ای برای برپایی موکب ها و همچنین خدمات رسانی و پذیرایی به  زائران عزیز در شهرستان مهران وجود ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در کلیه محورها ارتباطی استان حضور داشته و رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد پایش ترافیکی قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه پل زائر شهرستان مهران مسدود شده و اجازه تردد به وسایل نقلیه غیر مجاز داده نمی شود، گفت: از عاشقان و دلسوختگان حسینی تقاضا داریم با توجه به شرایط اعلام شده توسط مسئولان کشوری و عدم پذیرش زائر توسط کشور عراق از مراجعه به مرز مهران خودداری و رنج سفر ناتمام را برخود تحمیل نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز