خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی انجام می‌شود؛

برگزاری حضوری واحدهای عملی برای دانشجویان ساکن تهران

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۹۵۷

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از برگزاری حضوری واحدهای عملی (کارگاه) برای دانشجویان ساکن تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین صیادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از برگزاری حضوری واحد های عملی (کارگاه) برای دانشجویان ساکن تهران خبر داد.

وی افزود: واحد های عملی (کارگاه) برای دانشجویان ساکن تهران به صورت حضوری در طول نیمسال برگزار خواهد شد، به همین دلیل دانشجویان ساکن تهران از دانشجویان غیر ساکن تهران تفکیک شده اند‌. برای دانشجویان غیر بومی این کلاس ها به صورت فشرده بعد از پایان نیمسال اول و در حد فاصل نیمسال اول و دوم برگزار می شود.

صیادی ادامه داد: کارگاه های آموزشی ترم گذشته به صورت فشرده بعد از اتمام نیمسال دوم ۹۹-۹۸ برگزار شد.

وی در مورد نحوه فعالیت های آموزشی ترم گذشته گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های حاصل از آن، کلاس های درسی به صورت مجازی در سامانه الکترونیکی دانشگاه برگزار گردید. با توجه به این موضوع جلسه ای با دانشجویان منتخب دانشکده در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برای پایش مشکلات دانشجویان در ایام کرونا برگزار کرده ایم و طی این جلسه به بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش های مجازی پرداخته شد.

صیادی درباره نحوه برگزاری جلسات دفاع افزود: جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی، حضوری ونیمه حضوری و همچنین دفاعیه متمرکز پروژه های کارشناسی به صورت مجازی در شهریور ماه برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در مورد فعالیت های اداره آموزش دانشکده مهندسی مکانیک خاطر نشان کرد: اداره آموزش این دانشکده به طور مستمر پاسخگوی دانشجویان بوده و در ایام دور کاری، تلفن‌های آموزش به شماره شخصی کارشناسان آموزش منتقل شده است تا دانشجویان در این مورد دچار مشکل نشوند و سریعاً به مسائل آن ها رسیدگی شود. گفتنی است، اطلاعیه های آموزش نیز به صورت پیوسته از طریق سایت آموزش دانشکده و پیام کوتاه به اطلاع دانشجویان رسیده است.

وی افزود: با مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات دانشجویانی که بدلیل شیوع کرونا فعالیت پژوهشی آنها تحت تاثیر قرار گرفته به شرط تایید استاد راهنما موافقت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز