خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد:

بیش از ۳۹ هزار مددجوی تهرانی سالمند هستند

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۹۲۲

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۳۹ هزار و ۳۶۷ مددجوی تحت حمایت این نهاد را سالمندان تشکیل می دهند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به تعداد سالمندان تحت حمایت این نهاد ،گفت: هم اکنون ۳۹ هزار و ۳۶۷  نفر سالمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: سالمندان تحت حمایت در طول سال از خدمات کمک‌هزینه معیشت، خدمات بهداشتی و درمانی،تأمین جهیزیه فرزندان،وام کارگشایی، ودیعه مسکن،هزینه‌های نگهداری،ارائه خدمات عمرانی،فرهنگی و مشاوره‌ای و ... بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک های مستمر در طول سال، به صورت ویژه در هفته تکریم از منزلت سالمندان تحت حمایت، مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان به این موضوع اختصاص داده شد که در قالب هدیه کارت و یا بسته های حمایتی و بهداشتی به این عزیزان اهداء شده است.

پرپنچی، بیان کرد: توزیع بسته سلامت بین سالمندان ، تأمین سبد مواد غذایی و بهداشت و کمک به هزینه نگهداری سالمندان نیازمند به نگهداری در منزل و سرای سالمندان از جمله دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان سالمند تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، به نیازهای اساسی سالمندان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه‌های درمانی ، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی بهداشتی از جمله نیازهای ضروری سالمندان تحت حمایت است و نیکوکاران می‌توانند با همکاری کمیته امداد در تأمین این نیازها به سالمندان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز