خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۵۰ هزار عدد شامپو و نرم‌کننده تاریخ گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۶۱۶

رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو از کشف ۲۵۰ هزار شامپو و نرم کننده تاریخ گذشته در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمود منیر پیر اقوام " گفت: پنجم شهریور ماه از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر اینکه فردی در روستای گل تپه کویر شامپوهای تاریخ گذشته را پس از لیبل زنی و تغییر تاریخ آن در بازار مصرف توزیع می کند، تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه محل اعلامی و هویت این فرد شناسایی شد و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی گفت: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و ماموران در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که مالک کارگاه مقدار زیادی شامپو و نرم کننده تاریخ مصرف گذشته از سطح شهر جمع آوری کرده و سپس با تاریخ گذاری آنها را به عنوان کالای سالم به بازار مصرف به قیمت و ارزش واقعی توزیع می کند.

کلانتر محله قلعه نو افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی انعکاس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: باهماهنگی های قضائی تیم عملیات کلانتری در ششم مهرماه به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری وی موفق شدند ۲۵۰ هزار عدد شامپو و نرم کننده تاریخ مصرف گذشته با مارک و برند های مشهور کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز