خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان خوداظهاری واحدهای صنعتی، خدماتی و معدنی سبز

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۰۹

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از انتشار فراخوان خوداظهاری بیست و دومین همایش ملی واحدهای صنعتی ، خدماتی و معدنی سبز خبر داد.

به گزارش ایلنا حمید جلالوندی با بیان اینکه امکان مشارکت کلیه واحدهای صنعتی ، خدماتی و معدنی در این فرآیند وجود دارد،گفت: واحدهای متقاضی می توانند از روز شنبه ( ۱۲ مهرماه) تا ۳۰ آبان از طریق سامانه جامع معاونت محیط زیست انسانی به آدرس https://iranemp.ir پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در سال جاری برای ارتقای سطح زیست محیطی معادن کشور و رقابت واحدهای معدنی در این حوزه، با هماهنگی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و شرکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شاخص های این واحدها تهیه و تدوین شد و در سامانه جامع معاونت انسانی طراحی و پیاده سازی شده است. لذا واحدهای معدنی می توانند در فرآیند انتخاب واحدهای معدنی سبز همگام با واحدهای صنعتی و مراکز خدماتی مشارکت کنند.

وی افزود: شرط لازم برای قرارگرفتن واحدهای صنعتی در فرایند انتخاب، عدم قرارگیری واحد در لیست صنایع آلاینده است.

جلالوندی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با صندوق ملی محیط زیست در سال جاری اجرای همایش ملی واحدهای صنعتی ، خدماتی و معدنی سبز بر عهده این صندوق است البته با توجه به شرایط جاری کشور و شیوع ویروس کرونا، نحوه اجرای همایش و تقدیر از واحدهای منتخب با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا سازمان اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، جلالوندی در پایان گفت: ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها با توجه به ابلاغیه معاونت انسانی سازمان برای ارتقای سطح کمی و کیفی مشارکت در همایش، نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی واحدهای خود به طور فعال اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز