خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان اورژانس کشور به مناسبت روز آتشنشانی و ایمنی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۸۶۴

رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان، هفتم مهرماه، روز آتشنشانی و ایمنی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، متن پیام دکتر کولیوند به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

 پیامبر گرامی اسلام (ص)‌:

مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ

(کسی که دست هایی از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش سوزی نجات دهد بهشت بر او واجب می‌ شود)

 روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

بدون تردید تلاش آتش نشانان بی ادعایی‌ که در صف اول خدمت‌رسانی به هموطنان جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با ایثار و از خودگذشتگی در سخت ترین شرایط برای نجات هم نوع خود تلاش می کنند و به قلب خطر و حادثه می روند، ستودنی است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفتم مهرماه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز آتشنشان، از تلاش شما غیور مردان این آب و خاک در حفظ ایمنی و سلامت هموطنان، قدردانی کرده و برای تمامی شما عزیزان از خداوند منان سلامت و سعادت روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز