خبرگزاری کار ایران

جاعل مدارک هویتی سر جلسه آزمون زبان به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۳۷

با تلاش ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران دو متهم که قصد داشتند با جعل پاسپورت به جای یکدیگر در آزمون زبان انگلیسی شرکت کنند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی که متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی (IELTS) می باشد مدارک هویتی اش جعلی است، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

در این گزارش آمده است، ماموران بلافاصله بعد از دریافت خبر و قبل از آغاز آزمون به نشانی اعلامی در حوالی میدان ولیعصر مراجعه و موفق شدند مدارک متهم را قبل از ورود به جلسه مورد بررسی قرار دهند.

بنا براین گزارش، ماموران در بررسی اولیه به دست آوردند، متهم عکس خود را به جای عکس متقاضی اصلی آزمون قرار داده و قصد دارد به جای متقاضی اصلی در آزمون زبان شرکت کند.

در ادامه این گزارش آمده است، متهم پس از انتقال به مقر پلیس، در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد، با توجه به مهارت و آشنایی که با زبان انگلیسی داشته با یک شرکت که در زمینه مهاجرت فعالیت دارد آشناشده است و در قبال دریافت مبالغی به جای افرادی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی نداشتند شرکت می کرده است.

بنابر این گزارش، ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی در شاخه دیگری از تحقیقات خود مخفیگاه و هویت متهم اصلی را شناسایی و موفق شدند با هماهنگی های قضائی وی را در ششم مهرماه در حوالی خیابان بهشتی شناسایی و دستگیر کنند.

در ادامه این گزارش آمده، در بازرسی از دفتر شرکت یک عدد پاسپورت جعلی، تعداد زیادی سربرگ و مهرهای دولتی، کشف شد و هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطین این موضوع همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز