خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی؛

به همراهی خانواده‌ها برای ارزیابی رشد نوآموزان نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۶۴۷

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اینکه به همراهی خانواده‌ها برای ارزیابی رشد نوآموزان در راستای اهداف یازده‌گانه دوره پیش‌دبستانی نیازمندیم، گفت: در شرایط کنونی باید راهکارهای متناسب با شرایط بحرانی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، رضوان حکیم زاده در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور معاونین آموزش ابتدایی مراکز استان‌های کشور برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش موظف است شرایط دسترسی کودکان را به برنامه‌های پیش‌دبستانی فراهم سازد.

حکیم زاده با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی جذب حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی کشور و ارائه برنامه‌های باکیفیت است، تصریح کرد: باید با استفاده از همه بسترهای موجود ازجمله آموزش تلویزیونی، شبکه شاد، ارتباط با خانواده، توزیع درسنامه‌های تهیه شده، استفاده از ظرفیت گروه‌های آموزشی و دیگر راهکارهای موجود در راستای کیفیت بخشی به آموزش نوآموزان پیش دبستانی گام موثری برداریم.

معاون آموزش ابتدایی در تشریح نحوه آموزش تلویزیونی بیان کرد: آموزش از طریق شبکه سراسری و با در نظر گرفتن بودجه‌بندی محتوایی و دستیابی به اهداف یازده‌گانه پیش‌دبستان انجام خواهد گرفت، آموزش‌وپرورش مراکز استان‌ها نیز باید با استفاده از مربیان توانمند مبادرت به تهیه و پخش آموزش‌های بومی از طریق شبکه‌های استانی نمایند چراکه معتقدیم آموزش‌های محلی و بومی در این گروه سنی می‌تواند مؤثرتر واقع شود.

وی تصریح کرد: باید با خلاقیت و استفاده از تمام ظرفیت گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی برنامه‌های باکیفیتی را در بستر فضای مجازی و صداوسیمای استانی ارائه دهیم که در این مسیر همراهی و جلب مشارکت مؤثر خانواده‌ها بسیار مهم است.

حکیم زاده گفت: باید با استفاده از سنجه‌های معتبر با همراهی خانواده‌ها برای ارزیابی رشد نوآموزان در راستای اهداف یازده‌گانه دوره پیش‌دبستانی و ارائه آموزش‌های جذاب و استاندارد توسط مربیان برگزیده در شبکه‌های استانی تأکید داشته باشیم تا بتوانیم سال تحصیلی باکیفیتی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز