خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز آتش‌نشانی ‌و ایمنی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۵۷۳

استاندار تهران در پیامی ۷ مهرماه روز آتش نشانی ‌و ایمنی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی ‌و ایمنی پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، ایشان در روز قیامت و از عذاب در امان هستند. "امام موسی کاظم (ع)"

آتش نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه های خطر هستند که جان خود را به مخاطره می اندازند تا جان و جهان انسان ها را نجات دهند؛ آری آتش نشانان فرشته های نجاتی هستند که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی مردم، خاموش کنند.

تاریخ گواه این فداکاری عظیم و خطیر است، همچنانکه در روز 7 مهر 1359 وقتی بمب افکن های دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را به دریایی از آتش تبدیل کردند، آتش نشانان دلاورانه به دل آتش زدند و حین عملیات اطفا حریق، هواپیماهای دشمن با بمباران مجدد عرصه پالایشگاه را به خاک و خون کشیدند و فرشتگان خونین بال آتش نشانی به عرش ملکوتی رهسپار شدند، در ادامه نیز در حوادث مختلف از جمله پلاسکو آتش نشانان دل به آتش زدند تا هیچ آتشی به جان ملت ایران اسلامی نیفتد. 

به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

اینجانب، روز آتش نشانی و ایمنی را به شما آتش نشانان عزیز که ارمغان آور امداد و آرامش هستید، صمیمانه تبریک عرض نموده، زحمات مخلصانه، طاقت فرسا وشبانه روزی شما را ارج می نهم، امیدوارم همواره در پناه خداوند متعال، سلامت و سربلند باشید.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز