خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

همدلی بهتر از سردار سلیمانی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۶۳

وزیر بهداشت گفت: اگر برای سردار سلیمانی نامه نوشتم برای این بود که همزبان و همدلی بهتر از او ندیدم و دوم اینکه شکایتی نوشتم که او به دست خدا برساند.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سلامت در دفاع مقدس بیان کرد: اوایل بهمن ماه بود که گزارشی را از کشور چین دریافت کردیم، این شاید اولین بار باشد که در این مدت گذری بر این ایام دارم چون در این 7 ماه هیچ برنامه‌ای در تلویزیون نداشتم، بنا هم داشتم تا آخر این دوران حرفی نزنم، اما دلنوشته‌هایی برای پایان هر روز دارم تا شاید روزی بعد از این ایام آنها را بنگارم.

وی ادامه داد: از همان زمان که متوجه این موضوع شدم، دوستان را جمع کردم و گفتم یک ویروس جدید پا به عرصه‌ی طبیعت گذاشته و روزهای سختی را برای کل جهان می‌بینم، خیلی سعی کردیم پروازها را از مقصد چین و به عکس ببندیم.

نمکی بیان کرد: بعضی گفتند، در تحریم هستیم و کار بسیار دشوار است، اما گفتم، ما زنان و مردانی را داریم که شرایط سخت را پشت سر گذاشتند، ما جامعه‌ی پزشکی ایثارگر را داریم، بنابراین شروع به سنگر ساختن کردیم و در اردیبهشت ماه توانستیم میزان مرگ و میرها را به 30 درصد در روز برسانیم و در این مدت توانستیم به عنوان تولید کننده هم معرفی شویم.

وی در ادامه بیان کرد: چندی پیش دلنوشته‌ای برای سردار سلیمانی نوشتم، یکی با خنده از من پرسید چرا برای رفتگان نامه نوشتی، اما چه کسی گفته سردار سلیمانی رفته است، حداقل با تمام سلول‌های من عجین است. همواره نوای حسینی این مرد در وجود من جاری است. من نه رسانه دارم  ونه حتی تیمی دارم، وقتی به وزارت بهداشت رفتم حتی معاونی عوض نکردم که برای خودم لشکر درست کنم، من اشتباه وزیر شدم چون وزیر بودن چیزهایی می‌خواست که من نداشتم. این کسوت داشته‌های دیگری می‌خواست که من نداشتم، من اهل ویترین آرایی نیستم، من اهل این نیستم که وقتی کشورم در تنگنای اقتصادی است، خودم را به زمین بزنم که پول و ارز ندارم چون من یاد گرفتم در این شرایط باید چگونه رفتار کرد تا آلوده‌ی این بازی‌های سیاسی نشوم و وقتی آلوده نباشم پس گروهی هم ندارم و اگر تیم نداشته باشم رسانه ندارم، رسانه‌ی من همین مردمان پاک دل هستند.

نمکی افزود: اگر برای قاسم سلیمانی نوشتم برای این بود که همزبان و همدلی بهتر از او ندیدم و دوم اینکه شکایتی نوشتم او به دست خدا برساند.

وی در پایان گفت: از این پس لب فرو می‌بندیم، چون همکاران من اگر حقوق هم نگیرند کار خواهند کرد، برای خیلی‌ها عجیب است که ما پول نگیریم و کار کنیم، ما نخواهیم گذاشت در عرصه‌ی بین‌المللی از هیچ کشور پیشرفته‌ای عقب بمانیم و تردید ندارم که موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز