خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۵۵

آیین معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان و تکریم مدیر کل سابق این دفتر با حضور ریاست سازمان امور دانشجویان و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی عرفان شمس را به سمت سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب کرد.

براساس این گزارش در حکم مجتبی صدیقی خطاب به عرفان شمس آمده است:

جناب آقای دکتر عرفان شمس

عضو محترم هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

با اهدای سلام، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس رهنمودهای دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی ها و برنامه های راهبردی سازمان در ارتقاء کمی و کیفی هرچه بیشتر و ساماندهی امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات، گام های موثرو مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

گفتنی است رئیس سازمان امور دانشجویان در نامه جداگانه ای از خدمات و تلاش‌های دکتر ماهرو غدیری، مدیرکل سابق دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این سازمان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز