خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

فوت ۱۹۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۹۱

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۶ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۷۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۴۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تاکنون ۳۷۴ هزار و ۱۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۴۰۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تاکنون سه میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز