خبرگزاری کار ایران

الحاق ۴۷۰ هکتار از اراضی ملی به پارک علم و فناوری پردیس

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۲۲

استاندار تهران با اشاره به الحاق ۴۷۰ هکتار از اراضی ملی به پارک علم و فناوری پردیس بر اجرای طرح کاداستر جهت تثبیت اراضی ملی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاه به مهم ترین موضوعات مطرح شده اظهار داشت: الحاق ۴۷۰ هکتار از اراضی ملی به پارک علم و فناوری پردیس مصوب شد تا به ایجاد شهر دانش محور و استقرار شرکت های دانش بنیان کمک شود.

وی ادامه داد: مصوبه دوم در مورد الحاق ۴۴۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی است که حدود ۷۳ هزار مسکن در شهر پرند جانمایی می شود.

استاندار تهران عنوان کرد: تصویب ۴ طرح هادی روستایی و مشکلات گازرسانی به روستاهای بخش کن نیز مصوب شد که در این زمینه مشکلات مرتبط با راه و شهرسازی و محیط زیست برطرف شد.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: مقرر شد تا مشکلات شهرک صنعتی قرچک در کارگروه آمایش بررسی شود به علاوه  اهمیت طرح کاداستر نیز مورد توجه قرار گرفته تا ضمن جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به تثبیت مالکیت اراضی ملی کمک کند و تاکید شد تا راه و شهرسازی، آب منطقه ای و امور اراضی اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز