خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس:

توقعات را در حد توان مدیریت شهری پایین نیاوریم/ انتقاد به شهرداری درباره عدم واریز درآمدهای متفرقه به خزانه

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۱۸

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:‌ سه سال است شورای شهر تاکید دارد درآمدهای متفرقه‌ای که توسط سازمان‌ها به دست می‌آید به خزانه واریز شود،‌ اما شهرداری این کار را نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمد جواد حق شناس در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران پس از استماع گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت: با این وضعیت کرونایی هم شهر تهران ثروتمند است و می‌تواند درآمدزا باشد. نباید توقعات خودمان را براساس توان مدیریت شهری پایین بیاوریم.

او ادامه داد: وقتی برنامه تصویب کردیم باید به آن احترام بگذاریم؛ نباید توقعاتمان را به جمع آوری موش در تهران تقلیل دهیم. فردا به مردم تهران بگوییم ما موش جمع کردیم؟!

حق‌شناس با تاکید بر اینکه باید به سمت اجرای اولویت‌ها براساس برنامه‌هایی که مشخص شده برویم افزود: انتظار ما این است که براساس درآمدها اولویت‌ها دنبال شود. سه سال است شورای شهر تاکید دارد درآمدهای متفرقه‌ای که توسط سازمان‌ها به دست می‌آید به خزانه واریز شود،‌ اما شهرداری این کار را نمی‌کند.

او خطاب به دو معاون شهردار که در جلسه حضور داشتند گفت: چرا نتوانستید درآمدهایی که درون سازمان‌ها جمع آوری شده است را ساماندهی کنید؟ بخش عمده‌ای از این درآمدها دیده نمی‌شود. برای اینکه درآمدها شفاف شود و بدانیم باید چه کار کنیم،‌ کل سازمان‌ها را موظف کنیم درآمدها را یکجا واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز