خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

تمرکز شهرداری بر تحقق پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای باشد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۱۱

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم تمرکز شهرداری بر تحقق پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از استماع گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت: پروژه‌های سرمایه‌ای ما مانده است و خیلی از موارد پیش‌بینی شده در برنامه را نمی‌توانیم مابه ازایی برایش در نظر بگیریم.

او با بیان اینکه این وضعیت بودجه قابل پیش‌بینی بود گفت: بودجه انقباضی بحث جدیدی است که به خاطر نمی‌آورم تاکنون انجام شده باشد و اولویت باید سیاست‌های خاص این دوره باشد. شهردار تهران برای این دوره طرح‌های کوچک مقیاس محله‌ای را پیش‌بینی کرد و به نظر من این بیشترین جواب را خواهد داد چرا که مردم در تعیین این اولویت‌ها  نقش دارند.

مسجدجامعی با اشاره به گزارش هفته گذشته شورایاری منطقه ۱۳ گفت: برای نمونه در گزارش شورایاران منطقه ۱۳، ذکر شد که پارک محله‌ای نداریم و با سر زدن به مناطق می‌بینید که بیشترین استفاده مردم در زمینه فضای سبز از بوستان‌های محله‌ای است. حال پارک بزرگ سرخه خصار در منطقه توسعه می‌یابد. بنابراین باید به تاسیسات کوچک مقیاس محله‌ای بپردازیم و در شرایطی که کمبود اعتبار داریم اولویت‌ها را مشخص کنیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: اول و آخر شرایط همین است و در ۶ ماه آینده نیز معجزه نمی‌شود و باید اینها را بپذیریم و کلاهمان را قاضی کنیم و در شرایط فعلی با تعیین اولویت‌ها در طی این مدت اقدامات را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز