خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد ایجاد موزه آتش‌نشانی در ایستگاه حسن‌آباد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۹۹۸

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا در ایستگاه حسن آباد موزه آتش‌نشانی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ احمد مسجدجامعی در جریان دویست و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری ضمن تشکر از برگزارکنندگان نمایش علمدار در تالار وحدت خواستار تمدید این نمایش شد.

مسجد جامعی در ادامه با بیان اینکه‌ عواید این نمایش صرف مناطق محروم به ویژه استان محروم سیستان و بلوچستان می‌شود، تاکید کرد: موسسه خادمین‌ علی بن ابیطالب(ع) با همراهی ورزشکاران و هنرمندان و خیرین از ابتدای امسال‌ با توجه به شیوع کرونا اقلام مصرفی مورد نیاز خانوارهای کم‌درآمد و بی‌بضاعت را  تهیه و توزیع کردند. این اقلام در مناطق محروم‌شهر تهران و سایر استان‌های محروم توزیع شده است.  

مسجدجامعی با بیان اینکه این اقدامات به مدیریت رسول خادم دبیر اسبق شورایاری ها در حال انجام است، تاکید کرد:  نمایش علمدار با تهیه‌کنندگی آقای پرویز پرستویی که بیشترین جوایز بازیگری‌ در فیلم‌های دفاع مقدس را دریافت کرده‌اند و کارگردانی پارسایی در حال اجرا‌ است.

او در ادامه با اشاره به روز آتش‌نشان پیشنهاد داد تا ایستگاه آتش‌‌نشانی که در نزدیکی میدان حسن آباد قرار دارد به موزه آتش‌نشان تبدیل شود، چرا که آن منطقه ارزش تاریخی دارد و در مسیر موزه‌ها نیز هست. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: می توانیم در راستای ارتقای شان و جایگاه آتش نشانی این اقدام مهم را انجام دهیم. سازمان آتش نشانی با این پیشنهاد موافق است و حتی آثار عملیات‌های بزرگ همچون حریق پلاسکو و... را نیز دارد و می‌توانیم با این اقدامات موجبات رضایت شهر و شهروندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز