خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

فروش سراهای محله در دستور کار نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۹۲۲

رئیس شورای شهر تهران گفت: همه ما باید از خودمان شروع کنیم، این تجمع‌ها باعث افزایش کرونا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن هاشمی در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نشست هم‌اندیشی صبح امروز گفت: موضوع جلسه امروز، سرای محلات بود. همانطور که می‌دانید در تهران بیش از ۳۰۰ سرای محله داریم که ۹۰ درصد آن‌ها ملک شهرداری و مابقی اجاره‌ای است که سرمایه خوبی برای سیاست محله محوری شهر تهران است.

او با بیان اینکه سراهای محله برای تحقق سیاست محله‌وری نقش بسیار جدی می‌توانند داشته باشند، ادامه داد: شهرداری باید استفاده مناسب‌تری از این سراها داشته باشد،.

هاشمی با اشاره به ناراحتی شورایاری‌ها از برخی محدودیت‌ها گفت: شورایاری‌ها ناراحتی‌هایی در خصوص محدودیت‌ها و تعهداتی که برای استفاده از سراهای محله وجود دارد، داشتند که دلایل آن و همچنین گلایه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سراهای محله به فروش برسند یا نه، گفت: بحث فروش سراهای محله مطرح نیست.

رییس شورای شهر تهران درباره وضعیت بحرانی کرونا در تهران نیز گفت: همه ما باید از خودمان شروع کنیم. این تجمع‌ها باعث افزایش کرونا می‌شود. اینکه خبرنگاران یا مدعوین شورا در صحن اینگونه نزدیک به هم می‌ایستند؛ یعنی کرونا راحت تر وارد می‌شود.

او تاکید کرد: اگر هر کسی از خودش شروع کند و به مسائل بهداشتی توجه ویژه‌تری داشته باشد، اجتماعات کم‌تر و از رفتن به سفر پرهیز شود، در نتیجه باعث کاهش کرونا می‌شود.

هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره سخنان  شب گذشته رئیس جمهور درباره کرونا گفت: معمولا آقای روحانی صبح‌ها سخنرانی دارند و در سخنانشان توصیه به رعایت مسائل بهداشتی کردند که انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز