خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش آموزش به ایلنا خبر داد:

انتخاب رشته بیش از ۳۶۲ هزار نفر در کنکور سراسری ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۹۱۸

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا امروز تعداد۳۶۲ هزار و ۲۶۴ نفر نسبت به انتخاب رشته آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال۹۹ از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوم مهرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز و تا روز هفتم مهرماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: تا امروز تعداد۳۶۲ هزار و ۲۶۴ نفر نسبت به انتخاب رشته آزمون سراسری اقدام کرده‌اند. همچنین تعداد ۱۷۲هزار و۱۵۴ نفر نیز نسبت به ثبت نام بدون آزمون اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی گفت: سازمان سنجش آموزش کشور طبق روال سنوات گذشته برای داوطلبان مجاز شده در کنکور انتخاب رشته مجازی انجام می‌دهد؛ در این روش داوطلبان با پرداخت ۱۰ هزار تومان می توانند با توجه به نمره خود در کنکور از شرایط قبولی‌شان در رشته‌ها و دانشگاه‌ها مطلع شوند. تاکنون ۵۰ هزار و ۳۹ نفر در این انتخاب رشته شرکت کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان کنکور سراسری که در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده یا نشده‌اند، تا روز دوشنبه هفتم مهرماه امکان ثبت‌نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز