خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

ادعای واگذاری زمین با اغراض شخصی در اسلامشهر صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۶۱۰

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: ادعای واگذاری زمین با اغراض شخصی در اسلامشهر صحت ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در مورد انتشار اخبار در مورد واگذاری زمین در اسلامشهر اظهار داشت: طی چند روز اخیر خبرهایی در مورد واگذاری یک قطعه زمین در روستای بهرام آباد از سوی فرماندار اسلامشهر با اغراض شخصی در فضای مجازی منتشر شده که براساس بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که اصلا زمینی واگذار نشده است و چنین ادعاهایی صحت ندارد.

وی ادامه داد: در تاریخ ٢١ آبان ماه ١٣٩٧ دو شهروند که یکی از آنان پسر صاحبخانه فرماندار اسلامشهر است از وی درخواست کرده اند که مجوز احداث یک مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو را به آنان بدهند که مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز براساس روال قانونی درخواست مورد نظر را برای بررسی به اداره کل راهداری پایانه ها و امور حمل و نقل ارجاع داده است؛ گرچه نظر ایشان با این درخواست به منظور توسعه اشتغال در این شهرستان مثبت بوده اما باز هم از مسئولان خواسته شده است تا موضوع را مورد بررسی قرار دهند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: در ادامه این فرد به فرمانداری اسلامشهر مراجعه و از فرماندار درخواست کرده که اگر ممکن است در روستای بهرام آباد به وی یک قطعه زمین بدهند تا آنجا بتواند یک مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک برای خود احداث کند و وی نیز نامه را به دهیاری ارسال کرده است.

حسن بیگی با بیان اینکه موضوع واگذاری زمین برای احداث مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک مربوط به یک سال گذشته است گفت: دهیار روستای بهرام آباد پس از بررسی متوجه شده است زمینی که مقرر شده بود برای سرمایه گذاری به متقاضی واگذار شود مربوط به ستاد اجرایی امام خمینی(ره) است و فقط مسئولان این ستاد می توانند در مورد این زمین تصمیم گیری کنند و به همین دلیل این موضوع منتفی می شود.

وی عنوان کرد: اگرچه یکی از متقاضیان احداث مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو پسر صاحبخانه فرماندار اسلامشهر بوده اما در این مورد تخلفی صورت نگرفته است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: از تمام فرمانداران خواسته شده با توجه به شرایط اقتصادی از ظرفیت سرمایه گذاران در شهرستان ها استفاده کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال، اقتصاد شهرستان متحول شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز