خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد؛

​امضای تفاهمنامه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۲۱۸

تفاهمنامه سه‌جانبه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان ایلام میان روسای کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، مراسم امضای تفاهمنامه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام با حضورمحمدباقر نوبخت - رئیس سازمان برنامه و بودجه، سیدمرتضی بختیاری - رئیس کمیته امداد و محمدرضا تابش - رئیس بنیاد مسکن - برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن نیازمندان با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه امروز در استان ایلام آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان در شهر ایلام با همکاری سازمان برنامه و بودجه و استانداری ایلام پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: زمین این طرح از سوی استانداری و منابع ساخت از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات قرض‌الحسنه تامین می‌شود و تا سال آینده در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد بختیاری راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت را از جمله برنامه‌های این نهاد برای ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان ذکر و خاطرنشان کرد: در مناطقی که از نظر اقلیمی ۲۳۰ روز آفتابی دارند، پنل‌ برای تولید و فروش برق خورشیدی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد که در همین راستا ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت در ایلام راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز