خبرگزاری کار ایران

اخذ گذرنامه با کارت پایان خدمت جعلی

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۳۸

با هوشیاری ماموران معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران یکی دیگر از متقاضیان صدور گذرنامه تهران که سعی داشت با کارت جعلی پایان خدمت کفالت، گذرنامه بگیرد دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، دوم مهرماه فردی برای پیگیری گذرنامه خود به معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در خیابان شهید مطهری مراجعه و خواستار تمدید گذرنامه شد.

وی با اشاره اینکه بررسی های پلیسی نشان از این داشت، این فرد در سال ۱۳۸۴با ارائه کارت پایان خدمت جعلی گذرنامه دریافت کرده است، افزود: با مشخص شد جعلی بودن کارت پایان خدمت وی، گذرنامه وی توقیف شد.

در این گزارش آمده است، متهم که مدعی بود از جعلی بودن کارت پایان خدمتش بی خبر است، در نهایت در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، در سال۸۴ با پرداخت ۳۰میلیون ریال پول نقد به فردی که از طریق دوستانش با وی آشنا شده بود و در زمینه جعل اسناد دولتی فعالیت داشت، کارت پایان خدمت جعلی گرفته است و در همان سال موفق به اخذ گذرنامه شده است .

براساس این گزارش، در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه۳۰ تهران معرفی شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیر جاعل کارت پایان خدمت ادامه دارد.

در پایان این گزارش آمده است، مسافرت با گذرنامه جعلی علاوه بر اینکه در کشور مقصد پیگیرد قانونی دارد، موجب سیر مراحل قضائی در کشور ایران نیز خواهد شد که در این مسیر، مسافران علاوه بر تحمل کردن خسارت های مادی، دچار آسیب های روحی و روانی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز