خبرگزاری کار ایران

محصول همکاری سپاه و نیروی انتظامی ارتقا امنیت است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۱۷

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد یزدی"، با اشاره به همراهی و همگامی نیروی انتظامی و سپاه واینکه سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم امنیت پایداری را رقم زده اند و محصول همکاری سپاه و نیروی انتظامی ارتقا امنیت است، گفت: امروز در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که چگونه انقلاب اسلامی از عاشورا نشات گرفته است.

او افزود: در گام دوم انقلاب وقتی به دفاع مقدس نگاه می کنیم مشاهده می کنیم آنچه که می تواند موتور محرکه جامعه ما شود این است که در صحنه علم و فناوری وقتی جوانان ما دشمنان را انگشت به دهان می گذارند مشاهده می کنیم که به تاسی از مرحوم شهید حسن تهرانی مقدم که دوران دفاع مقدس را درک کرده بود و توانست ما را از تحریم ها به جایی برساند که امروز سلاح صادر می کنیم

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما تحریم بودیم و سیم خاردار نیز به ما نمی دادندو  در آن زمان حتی نمی توانستیم کلاشینکف بسازیم اما امروز موشک های ماهواره بر را ساخته ایم             . 

سردار یزدی بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس مشاهده می کردیم که مردم چگونه به یکدیگر کمک می کردند و با وجود اینکه توان اقتصادی ضعیفی داشتند اما به جبهه های دفاع مقدس کمک می کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله ادامه داد: من به غیزانیه رفتم و دیدم جوانان بسیجی بودند که ۶۰ روز در هوای بسیار گرم خوزستان کار کردند تا به غیزانیه آب رسانی کنند. این جوانان از سراسر کشور آمده بودند تا مشکل آب غیزانیه را حل کنند. در دوران دفاع مقدس نیز زمانی که کردستان و کرمانشاه و ایلام و خوزستان مورد حمله قرار گرفته بود جوانان از سراسر کشور به این استان ها آمدند تا از مردم دفاع کنند.

او افزود: در دوران دفاع مقدس پزشکان می آمدند و ایستادگی می کردند و جان خود را فدا می کردندامروزه نیز پزشکان و پرستاران ما نیز هفته ها در بیمارستان می مانند و خدمت ارزشمندی به مردم ارائه کردند و در مقابله با کرونا ایستادگی می کنند این ها همه نشات گرفته شده از دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه تهران با اشاره به اینکه مسئولین ما باید بدانند هر کجا در عرصه داخلی و بین المللی موفق بوده اند راه شهدا و خط دفاع مقدس را طی کرده اند و هر کجا شکست خوردیم از این مسیر فاصله گرفته ایم، گفت: امروز جهان در مقابل عظمت مردم ما به زانو درآمده است و اردوگاه دشمن از هم پاشیده است اروپا که یک زمان چشم بسته از آمریکا اطاعت می کرد امروز در مقابل آمریکا ایستاده است.

سردار یزدی با اشاره به اینکه اگر شهید حججی از شهر خود حرکت می کند و کیلومترها آن طرف تر از کشور و دین خود دفاع می کند نشات گرفته از دفاع مقدس است، افزود:  شرایط ما نسبت به ابتدای انقلاب بسیار بهتر است پس می توانیم ایستادگی کنیم مثل همان زمان که افرادی بودند که چشم به غرب دوخته بودند امروز نیز برخی امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند. نباید نگاه به بیرون ما را متزلزل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز