خبرگزاری کار ایران

ادای احترام مسئولان حوزه حج و زیارت به شهدای مظلوم منا و دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۱۶

همزمان با دوم مهرماه، سالگرد شمسی فاجعه منا و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسئولان حوزه حج و زیارت با حضور بر مزار شهدای فاجعه منا و دفاع مقدس یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر را گرامی داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با دوم مهرماه سالگرد فاجعه غم بار منا در سال ۹۴ و هفته دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت به همراه معاونین خود امروز بر مزار شهدای فاجعه منا و دفاع مقدس در بهشت زهرا و امام زاده پنج تن در لویزان حضور یافته و ادای احترام کردند.

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهدای گرانقدر با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل از درگاه خداوند متعال علو درجات الهی را برای این عزیزان مسئلت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب درحاشیه این برنامه از مقام شهدای مظلوم مکه و فاجعه منا تجلیل و از این عزیزان بعنوان میهمانان خاص خداوند یاد کرد.

مسئولان حوزه حج و زیارت همچنین در بهشت زهرا با حضور بر مزارشهدای حج خونین سال ۶۶ ، شهیدان دفاع مقدس ، مدافع حرم و سانحه سقوط هواپیمای C-۱۳۰ با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

گفتنی است در فاجعه تلخ منا که همزمان با روز عید قربان در موسم حج سال ۱۳۹۴ در مسیر رمی جمرات به وقوع پیوست، هزاران تن از زائران خانه خدا از جمله  ۴۶۴ زائر ایرانی در حال احرام به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز