خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز آژانس از روی سقف خودروهای شخصی

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۳۰۵

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی خبرداد و از اعمال قانون این خودروها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در خصوص این خبر گفت: طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی آغاز گردیده و ماموران پلیس راهور فاتب با مشاهده خودورهای مسافر بر شخصی  و غیر مجازی که اقدام به نصب تابلوهای آژانس برروی سقف خودروی خود می نمایند برخورد قانونی صورت می دهد.

وی گفت: برخی از رانندگان خودورهای شخصی اقدام به نصب تابلوی آژانس بر روی سقف خودروی خود به منظور جلب اطمینان بیشتر مسافران می نمایند که این کار ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور فاتب به محض مشاهد خودرو را متوقف  و ضمن اعمال قانون راننده را موظف  و مکلف به برداشتن تابلو خواهند کرد .

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب همچنین گفت : براساس این طرح خودروهایی که در آژانسها کار می‌کنند، باید 9 مورد را رعایت کنند تا به عنوان عضو آژانس‌های مجاز محسوب شوند که بر همین اساس داشتن گواهینامه ب 2 و یا گواهینامه پایه دوم قدیمی، الصاق نوار شطرنجی سیاه و سفید با عرض 20 سانتی‌متر روی در موتور صندوق عقب، بغل نویسی مشخصات آژانس روی دو در جلو، نصب تابلوی سقفی و نوشتن نام آژانس مجاز برای خودروهای در اختیار آژانس‌های مجاز، الزامی است.

بهرام آبادی  اظهار داشت: داشتن معاینه فنی، حداقل 23 سال سن، داشتن دفترچه همکاری یا فعالیت آژانس و داشتن کد آژانس و کد خودرو  و نداشتن سابقه تخلفات حادثه ساز  از جمله شرایط دیگر کار در آژانسها و فعالیت خودروی آژانسها در سطح شهر است

این مقام انتظامی بیان داشت: تمام آژانس‌های تاکسی تلفنی برای تردد در شهر باید علایم مشخص متعلق به آژانس و نام آژانس محل فعالیت خود را نصب کنند و در صورت درخواست پلیس مدارک کامل آزانس را همراه داشته و ارائه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز