خبرگزاری کار ایران

امروز امنیت با ثبات و خوبی در خوزستان و سراسر کشور حاکم است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۱۱۶

​فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش همکارانم امروز امنیت باثبات و خوبی در خوزستان و کشور داریم.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و همچنین شهادت حضرت رقیه خاتون (س) و تبریک میلاد امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدای عزیز آن دوران و استان دلاور و ولایتمدار خوزستان و شهدای عزیز مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت و یاد و خاطره سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را هم گرامی می داریم و بر روح بلند و ملکوتی امام(ره) درود می فرستیم.

وی ضمن خیر مقدم به همه مسئولان استان گفت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و خوب است که یادی شود از رزمندگان عزیزمان و از مردم این استان مقاوم که نقشی پررنگ در 8 سال دفاع مقدس و پایداری درخت انقلاب داشتند. در خصوص استان خوزستان بهترین تعابیر بازگو شده ولی ما هم به اندازه خودمان به این پایمردی و ایثارگری این مردم باید اشاره و آن را گرامی بداریم.

سردار اشتری با بیان اینکه یاد و خاطره شهدایی که تقدیم شده و مقاومت هایی که صورت گرفته نباید فراموش شود، افزود: خاطرات زیادی از مقاومت های مردم وجود دارد و دوران دفاع مقدس تابلوی بزرگی است که هرچه به آن نزدیک تر می شویم به عمق و زیبایی بیشتر آن پی می بریم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امروز هر کجای کشور که به موفقیت دست یافتیم به برکت روحیه جهادی و موفقیت 8 سال دفاع مقدس است و پیشرفت های کشور برگرفته از  دوران دفاع از ایران است. شاید دانشمندان فعلی در دوران دفاع مقدس نبودند ولی به شهید باکری، همت، خرازی و دیگر شهدای دفاع مقدس و حتی شهید قاسم سلیمانی تأسی می کنند و موفق می شوند.

وی با بیان اینکه در لبنان، سوریه و عراق می گویند دفاع مقدس ایران به ما روحیه می دهد و ایران برای تمام آزادی خواهان جهان الگو بوده است، افزود: موفقیت رزمندگان به واسطه ایمان به خدا و پیروی از امام(ره) و اخلاص آنها بود نه به واسطه تجهیزات و امکانات و امروز هم ما تمام این مشکلات را می توانیم پشت سر گذاشته و به موفقیت تبدیل کنیم اگر روحیه جهادی و انقلابی و ایثارگری داشته باشیم.

رئیس پلیس کشور اظهار داشت: بحمدلله به واسطه خون شهدا و ایثار رزمندگان، تلاشی که همه دستگاه ها به ویژه پلیس استان خوزستان داشته امروز امنیت با ثباتیو مطلوبی در خوزستان و سراسر کشور حاکم است که به واقع این امنیت بالاترین نعمت ما در کشور محسوب می شود.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی افتخارش این است که حافظ جان و مال و ناموس و امنیت مردم باشد، خاطرنشان کرد: باید از این امنیت پاسداری و احساس امنیت را نیز مراقبت و ارتقاء دهیم و شهدای نیروی انتظامی نشان دهنده این هستند که جان خود را برای تأمین امنیت مردم گذاشته اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه آمارها نشان دهنده کاهش جرایم است و در جرایم خشن، مقتدرانه با مجرمان برخورد شده است، افزود: عملکرد فرماندهی انتظامی استان در کشفیات سلاح و مهمات یک کار بی نظیر بوده است.

وی در ادامه تأکید کرد: از همین جا به همه زائران و مشتاقان اعلام می کنیم که درست است اربعین اوج شور و شعور دلدادگان امام حسین(ع) است و امسال هم از این حماسه پرشور به دلیل بیماری کرونا محروم هستیم و صفای پیاده روی و موکب داری را نداریم ولی همه باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم و مرزهای ما بسته است و ترددی برای زائران صورت نخواهد گرفت.

سردار اشتری با بیان اینکه انصافا همکاران بنده در استان خوزستان نیروهای پرکار و مجاهدی هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مجاهد فی سبیل الله می باشند، تصریح کرد: معظم له در دیدار اخیرشان فرمودند، به کارکنان خدوم نیروی انتظامی سلام مرا برسانید و از مرزبانی و تلاش و فعالیت آنها در مرزها نیز تقدیر و تشکر کنید که همیشه سرحال پای کار بودند و پرتلاش و پرکار هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه باید حق مظلوم را از ظالمان بگیریم، افزود: همه باید با فرماندهی جدید همکاری داشته باشند تا با همت همه آنها و لطف و عنایت الهی بتوانیم در این استان مثل گذشته خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و در راستای تأمین امنیت آنها گام برداریم و به این خدمتگزاری افتخار می کنیم و امیدواریم که خداوند این توفیق را به ما بدهد که شبانه روز برای اجرای فرامین الهی و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فعالیت کنیم.

سردار اشتری افزود: عزتی که سردار شهید قاسم سلیمانی دارد به خاطر روحیه خدمتگزاری بود و تمام مجاهدت های 40 ساله وی از روی اخلاص و تبعیتاز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود که این همه موفقیت در پی داشت و افتخاری برای ما وآیندگان شد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان از زحمات فرمانده سابق استان تقدیر و برای فرمانده جدید توفیق روزافزون خدمت را از درگاه خداون خواستار شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز