خبرگزاری کار ایران

مرزهای کشور عراق در ایام اربعین حسینی بسته است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۱۱۵

فرمانده ناجا از بسته بودن مرزهای کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبرداد و گفت: به واسطه مجاهدت‌های کارکنان خدوم ناجا وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب و مطلوب است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری"در پایان آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل ویروس منحوس کرونا امسال توفیق خدمتگزاری به زائران اربعین عبدالله الحسین (ع) را نداریم و ان شاءالله مردم عزیز حسینی ما شکل همکاری و زیارت شان متفاوت خواهد بود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، زائران اربعین حسینی در خانه‌ها و محل‌های خود مشغول زیارت خواهند بود.

سردار اشتری با تاکید بر بسته بودن همه مرزهای ما به سمت کشور عراق تصریح کرد: چهار مرز زمینی ما بسته است و امکان تردد برای زائران وجود ندارد و تقاضای ما از زائران اباعبدالله الحسین (ع) این است که به توصیه‌های همکاران بنده و مسئولان مربوطه توجه کنند.

 وی ابراز امیدواری کرد: به یاری ابا عبدالله الحسین علیه السلام بتوانیم سال آینده با رفع این بیماری خدمتگزار زائران عزیز باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در خصوص وضعیت امنیتی کشور اظهار داشت: به واسطه مجاهدت‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضائی وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب و مطلوب است و تا امروز امنیت با ثبات و مثال زدنی در کشور داریم، البته با کسانی که به حقوق مردم تعدی کنند و باعث رعب و وحشت مردم شوند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز