خبرگزاری کار ایران

تملک و آزادسازی ۹۰ درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۹۹۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تملک و آزادسازی 90 درصد از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

به گزارش ایلنا، صفا صبوری دیلمی در جریان بازدید میدانی از روند پیشرفت فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار  افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در حالی از حدود 12 سال پیش آغاز شد که عملیات اجرایی آن با بیش از هزار ملک معارض مواجه بود. تاکنون بیش از ۹۰ درصد این املاک خریداری شده و املاک باقی مانده که مربوط به مسیرهای کندروی شمالی است نیز تا سال آینده رفع خواهند شد.
وی با بیان آنکه تلاش برای تکمیل پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در چهار فاز اجرایی تعریف شده است، افتتاح فاز نخست این پروژه بزرگراهی شامل حدفاصل بزرگراه آزادگان تا پل شهید مزینانی به طول دو کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: فاز دوم پروژه شامل تندروهای بزرگراه حدفاصل پل شهید مزینانی تا بزرگراه امام رضا(ع) به طول چهار کیلومتر است که تا اوایل آبان ماه امسال افتتاح می‌شود. فاز سوم پروژه دو پل در انتهای شرقی بزرگراه را شامل می شود که تا پایان امسال تحویل شهروندان خواهند شد. فاز چهارم نیز شامل مسیرهای کندروی شمالی و جنوبی پروژه می باشد که تکمیل آنها در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به سرانجام می‌رسد.
بنا براعلام روابط عمومی  معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صبوری در تشریح عملکردهای ترافیکی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، اتصال بزرگراه های آزادگان و امام رضا(ع) توسط این پروژه بزرگراهی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تمام کسانی ‌که از شرق کشور قصد ورود به تهران را دارند و می‌خواهند به غرب یا جنوب کشور یا بالعکس ادامه مسیر دهند دیگر نیازی به ورود به داخل شهر ندارند و با استفاده از بزرگراه شهید نجفی رستگار قادر خواهند بود وارد بزرگراه آزادگان و امام رضا (ع) شوند؛ امری که کاهش ترافیک در میدان بسیج و بزرگراه افسریه را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز