خبرگزاری کار ایران

برنامه عملیاتی و زمان‌بندی ورود شهروند و همشهری به بورس تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۸۶۵

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در رابطه با یک فوریت این لایحه گفت: دو مصوبه بزرگ داشتیم و ارائه این لایحه در رابطه با همین دو مصوبه بوده است.

او افزود: در تاریخ 14/ 8 / 98 مصوبه شهرداری تهران به الزام لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت ها، سازمان ها و موسسات تابعه در باراز سرمایه را داشتیم که دقیقا به یک سال گذشته باز می گردد.

فراهانی تصریح کرد: شهرداری باید شرکت ها و موسساتی که می توانند در بازار سرمایه ورود کنند را ظرف سه ماه معرفی می کرد وقتی سه ماه گذشت و شهرداری این مصوبه را ارائه نکرد، شورای شهر در بسته محرک اقتصادی در شرایط کرونا در بند ب ماده 16 این مصوبه در تاریخ 2/4/99 قید کرد و این لایحه مصوبه خود ما بوده است و به نظر باید با فوریت انجام شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: شهرداری باید با رعایت مواد مصوبه سال گذشته در خصوص عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهر شهروند و همشهری در بازار سرمایه اقدام کند. شهرداری این تکلیف را انجام نداد خودمان قید کردیم و باید با فوریت انجام شود.

به گزارش ایلنا، یک فوریت لایحه برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز