خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

بسیاری از تابلوهای قدیمی تهران در طول سال‌های اخیر از بین رفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۸۵۴

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی تابلوهای شهری در خیابان سپه و یا فردوسی متعلق به دوران دفاع مقدس هستند و باید حفظ شوند و این درحالیست که متاسفانه بسیاری از این تابلوها در طول سالهای اخیر از بین رفته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: قرار بود شورای شهر تهران برای شهادت سردار سلیمانی کار ویژه ای در شهر انجام دهد، اما در حال نزدیک شدن به سالگرد این وقایع هستیم و هنوز جلسات تشکیل نشده است.

او ادامه داد: من به عنوان نماینده شورا به هیچ جلسه ای دعوت نشدم. جای سوال است که اصلا کاری در این زمینه انجام شده یا نه؟

مسجدجامعی گفت: برخی تابلوهای شهری در خیابان سپه و یا فردوسی متعلق به دوران دفاع مقدس هستند و باید حفظ شوند. این درحالیست که متاسفانه بسیاری از این تابلوها در طول سالهای اخیر از بین رفته اند.

وی با اشاره به یک عکس معروف دوران دفاع مقدس گفت: این عکس معروف توسط محمدفرنود ثبت شده و از آنجایی که خیلی خاص و متفاوت است، قرار بود شهرداری تهران یک کار حجمی و سه بعدی روی آن انجام دهد و حتی جلسات مختلفی با حضور هنرمندان داخلی و خارجی برگزار شد اما به نتیجه نرسید و چه خوب می  شود که در فرصت باقی مانده شورای شهر کاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز