خبرگزاری کار ایران

توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۵۸

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان با حضور مسئولان بیمارستان ها و شرکت های دانش بنیان (در حوزه سلامت) ۱۵ مهرماه به صورت آنلاین توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین رویداد فناوری در خدمت درمان با حضور  مسئولان بیمارستان‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توسط مدیریت توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ همکاری میان فناوران و بازار، تجاری سازی و همچنین یاری رسانی به تیم درمانی کشور در شرایط اپیدمی کرونا برگزار خواهد شد.

در این رویداد بیمارستان‌های مسیح دانشوری، امام حسین(ع)، طالقانی، شهدا، لقمان و مدرس به ارائه نقاط قابل ارتقا در خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند و فناوران در راستای برآوردسازی این نیازها خدمات و محصولات خود را تشریح می‌کنند.

فناوران و شرکت‌هایی که تمایل به ارائه محصولات خود در این رویداد را دارند می‌توانند تا ۱۰ مهرماه با شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۰۴۶۳۷۰ مکاتبه کنند.

این رویداد ۱۵ مهرماه ساعت ۱۴-۱۶ برگزار می شود که حضور در رویداد برای عموم علاقمندان آزاد است و متقاضیان برای حضور و ثبت نام در این رویداد باید به لینک https://docs.google.com/forms/d/e/۱FAIpQLSeeY۱nZcMItNQ۸i۱_۶۰۳mQ۴q۹qPfPeTyhp۲LKzEKWpl۳۴mm۶w/viewform مراجعه کنند.

اولین رویداد ٢٩ مردادماه با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد که گزارش این رویداد در  لینک https://blog.behzee.com/technology-in-medicine-and-cure-۱/  قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز