خبرگزاری کار ایران

مناسب‌سازی شهر برای جانبازان و معلولان/هیچ ایستگاه مترویی بدون مناسب سازی افتتاح نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۵۰

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران مناسب سازی در شهر را با هدف احترام به جانبازان و معلولان در دستور کار قرار داده است و هیچ ایستگاه مترو بدون مناسب سازی افتتاح نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه رکاب‌زنی شهردار تهران و سفرای کشورهای اروپایی به مناسبت روز جهانی بدون خودرو در جمع خبرنگاران گفت: رکاب زنی امروز کار نمادینی بود که در تهران با همراهی سفرای خارجی انجام شد تا از این طریق شهروندان را به استفاده از این مدل حمل و نقلی ترغیب کنیم.

او با تاکید بر اینکه افزایش مسیرهای امن برای دوچرخه سواری  در تهران در دستورکار قرار گرفت ادامه داد: ۲۲ نقطه در شهر تهران به عنوان پیاده راه پیش‌بینی شده که در حال حاضر ۱۴ نقطه مکان‌یابی شده است. این معابر از فضای سبز، مسیر دوچرخه و پیاده‌روی برخوردار خواهند بود.

هاشمی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این اقدام شروعی برای سایر شهرهای کشور برای بهره‌مندی از این مدل حمل و نقلی باشد، ادامه داد: شهرداری تهران مناسب‌سازی در شهر را با هدف احترام به جانبازان و معلولان در دستور کار قرار داده است و هیچ ایستگاه مترو بدون مناسب‌سازی افتتاح نخواهد شد.

او در پایان گفت: در شرایط فعلی و با  منابع محدود یکی از پروژه‌های که در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد، مناسب‌سازی معابر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز