خبرگزاری کار ایران

کلید نهایی سوالات کنکور امروز منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۰۴۲

پاسخنامه و کلید نهایی سئوالات آزمون سراسری سال ۹۹ امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۹ به صورت کارنامه تهیه و بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و انتخاب رشته مجازین کنکور از روز چهارشنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا روز شنبه پنجم این ماه ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور،  ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد، داوطلبان باید دقت داشته باشند در صورت اتمام فرآیند انتخاب رشته، حتما شماره رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می گیرد.

همچنین در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

از عصر امروز دوشنبه ۳۱ شهریور پاسخنامه و کلید نهایی سؤالات آزمون برای رتبه‌های زیر ۱۰۰ هزار کشوری در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و رتبه‌های زیر ۲۰ هزار کشوری در گروه‌های هنر و زبان های خارجی داوطلبان روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز