خبرگزاری کار ایران

ایجاد محتوای چندرسانه‌ای قابل استفاده برای توانیابان برای آشنایی با میراث فرهنگی و طبیعی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۳۱

اعضای شورای شهر تهران به ایجاد محتوای چندرسانه‌ای قابل استفاده برای توانیابان درجهت آشنایی با میراث فرهنگی و طبیعی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهاره آروین در جریان بررسی کلیات طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه و تهیه رمزینه پاسخ سریع (QR code) برای میراث فرهنگی و طبیعی ملموس غیرمنقول و مکان‌رویدادهای شهر تهران» و در مخالفت با کلیات آن گفت: اگر قرار است میراث شهر را معرفی کنیم نیازی به رمزینه کد وجود ندارد. حتی اگر بخواهیم یک شعبه بانک را معرفی کنیم، اینترنت بستر مناسب‌تری برای آن به حساب می‌آید. در حال حاضر همه چیز در بستر اینترنت وجود دارد و ایجاد کد QR برای نقاط مختلف شهر ارزش افزوده‌ای ایجاد نمی‌کند. 

او ادامه داد: اما اگر می‌خواهیم در معرفی این آثار به اقشاری مثل سالمندان که از تلفن هوشمند برخوردار نیستند یا با استفاده از آن آشنایی ندارند کمکی کنیم، بایستی درجهت محتوای چندرسانه‌ای تلاش کنیم. 

او در جریان بررسی جزئیات این طرح پیشنهاد داد تا عبارت «ایجاد محتوای چندرسانه ای قابل استفاده برای توانیابان» هم به ماده واحده طرح اضافه شود.

در نهایت پیشنهاد آروین مبنی بر اضافه شدن عبارت «ایجاد محتوای چندرسانه‌ای قابل استفاده برای توانیابان» در کنار ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مورد نیاز گردشگران با ۱۵ موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز