خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۶۷

استاندار تهران به مناسبت ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پیامی به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس بر ضرورت بازتعریف ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید تاکید کرد، متن پیام به این شرح است:

هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.(مقام معظم رهبری)

امروز تاریخ به خوبی گواهی می‌دهد که رشادت‌ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزادمردان و شیرزنان پیرو مکتب عاشورا با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا بر تمام زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ابر قدرت ها خط بطلان کشیده است.

در مسیر آزادیخواهی و عدالت طلبی، امام خمینی (ره) پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی بودند که با هوشیاری تمام از انقلاب اسلامی، پاسداری و مراقبت کرده و توانستند منافع سردمدارن متکبر جهان را نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به را چالش بکشند که نتیجه این مقاومت و پایداری و تأسیس نظام اسلامی منجر به اجماع مستکبران علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران گردید که تاکنون نیز ادامه دارد.

کینه توزی و فشار دشمنان منجر به شناخت بیشتر ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مردم شد و عزم آنان را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی راسخ‌تر کرو. چاره دشمن در برابر این پایداری طراحی جنگ تحمیلی به عاملیت و مزدوری صدام و ارتش بعث عراق علیه ایران بود که این تهاجم سراسری رسما در ۳۱شهریورماه ۱۳۵۹ آغاز و به مدت هشت سال ادامه یافت.

آنچه برای نسل باقی مانده از دفاع مقدس و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی در طی جنگ تحمیلی و برای نسل بعد از جنگ و نسل حاضر دارای اهمیت بسیار است، شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاورد‌ها و ارزش هاست که می‌بایست به خوبی تبیین و باز تعریف شود.

 اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و کامیابی دلسوزان این آب و خاک را در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی از خداوند قادر متعال خواستارم.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز